Firmy se často prezentují na různých festivalech, výstavách, veletrzích a dalších podobných akcích. Pokud nemáte dostatečně zvýrazněný váš stánek, může se stát, že kolem vás lidi budou pouze procházet a přehlížet vás. Je dobré na sebe upozornit například pomocí reklamních vlajek . To samé platí i pro provozovny či obchody, které nejsou přímo na frekventovaných místech nebo mají vchody, které nejsou na první pohled zřetelné.

Pokud tedy vyhledáváte právě firmu, která by vám tyto prezentační materiály vyrobila, dbejte na to, aby vždy reklamní vlajky splňovaly následující parametry.

Dokonalý sublimační potisk
Potisk sublimační metodou s téměř stoprocentním proniknutím barev s nejvyšším stupněm sytosti
Malé přepravní rozměry
 
Je třeba vědět, že vlajky půjdou zabalit do odolných přepravních zapínacích obalů a tedy bude snadné je přepravovat.
 
Snadné čištění
 
Vlajky by se měly nechat snadno vyprat, alespoň na třicet stupňů. Určitě vyžadujte pokyny a dbejte pokynů k čištění.
 
Různé využití
Výrobce by vám měl dát nabídku dobrých základen a různých povrchových úprav, abyste opravdu mohli vybrat všechno správně právě do míst, kde vlajky potřebujete ukotvit.

Zásadní parametry!
Ohodnoťte příspěvek